Har du købt et vare hos os der er gået i stykker, og er den under reklamationsretten, så beder vi dig sende os en mail til sliplet@sliplet.dk.
Mailen bedes indeholde nedenstående oplysninger.
- Ordrenummer
- Dit navn
- Dit telefonnummer
- Varens betegnelse
- Reklamationens art
- Eventuelt eget forslag til løsning
- Foto(s) der viser skaden.
Vi gør opmærksom på, at det oftest kræver minimum ét billede af skaden, for at vi kan behandle en reklamation. Er det en ikke-synlig skade bedes du tage et billede af produktet som helhed i stedet.
Alle indsendte reklamationer behandles normalt indenfor 1-2 hverdage.
Er det nødvendigt at få varen indsendt til os, sender vi dig en GLS shopreturnlabel.
Skulle det imidlertid vise sig at produktet ikke er dækket under reklamationsretten, eller at det ikke er fejlbehæftet, skal du selv betale for forsendelsen til os, samt retur til dig.
Sender du varen retur til os uden at have talt med os inden, vil du selv skulle afholde udgiften til forsendelse.
Ovenstående er kun gældende for privatkøb.